Dobrodružná výprava do říše krále Vodomíra (27. 9. 2024)

   A bylo to tu zase! Naše Družinové království obdrželo další žádost o pomoc. Napadený panovník? Král Vodomír, vládce Mokrého království, říše oplývající krásnou přírodou a rozlehlými vodními plochami. Agresor? Král Suchošlap, jenž se ve snaze ovládnout Mokré království uchýlil k použití kouzelné moci a seslal na království obrovské sucho, které způsobilo neúrodu a donutilo všechny obyvatele opustit území. Vodomír se ale odmítl vzdát a obrátil se o pomoc na rytíře našeho Družinového království, kteří jsou široko daleko známí svou statečností. Naše tažení však rozhodně nejsou procházkou růžovým sadem. Bojujeme se strachem a čelíme útokům nadpřirozených bytostí. A tak, abychom zvýšili sílu celé družiny a naši ochranu před nepřáteli všeho druhu, měl každý rytíř před výpravou za úkol vyrobit si z papíru amulet - kapku vody. V momentě nejvyššího ohrožení pak každý rytíř vytáhne svou kapku vody a je po nebezpečí…

   A tak se rytíři bez dlouhého váhání vydali na cestu. Počasí bylo jako stvořené pro výpravu do Mokrého království. Pršelo… Postupovali jsme podle mapy od krále Vodomíra, do níž zaznačil všechna stanoviště, která zbudoval Suchošlap a která sloužila jako bezpečnostní brány. Abychom se dostali až k místu, kde sídlí Suchošlap, museli jsme u každé z bran objevit svitek s instrukcemi a splnit příslušný úkol. Nejdříve jsme ale z bezpečnostních důvodů před každým stanovištěm vyslali jednoho rytíře-průzkumníka, který obhlédl terén a vyloučil případná rizika. A zbytek rytířů mezitím společně odříkal ochranné heslo „Kapka vody sílu má, Suchošlap nás nezdolá!“… Během cesty jsme plnili nejrůznější úkoly – zavlažovali jsme půdu vodou z kouzelného jezera, sestavovali zničený portrét krále Vodomíra nebo hledali kouzelné kapky vody. Po splnění úkolu jsme vždy rychle pospíchali dál, strachem jsme skoro nedýchali, Suchošlapovi strážci nám byli v patách. Těsně před poslední bránou nás vyděsil pták kroužící na obloze. Odhalili nás!? Nastal čas vytáhnout naše ručně vyrobené kapky vody. Fungují! Nepřátelé jsou pryč. Plníme poslední úkol a pospícháme domů. Zvládli jsme to! Suchošlap byl zničen a Mokré království zachráněno. A teď už nás čeká jen skvělý pocit a jako třešnička na dortu odměna od krále Vodomíra.

 

Kristýna Jandíková